loading...
جدیدترین عکسهای بازیگران
محسن بازدید : 630 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (1)

دانلود فیلم فوق العاده زیبا و دیدنی ردکارپت از لینک مستقیم

نام فیلم :ردکارپت

گروه فیلم : اجتماعی/طنز

رضا عطاران

رضا عطاران.سوسن پرور، امیر نوری، ماجین موسوی، عبداله مرادی، هانی صالحی، رادپور جبار، محمدجواد علی‌نقیان، حسین یاریار

شما که غریبه نیستی، من ۳۸ سال از خدا عمر گرفتم، ۱۳ سال تئاتر کار کردم، هنوز وضعیتم اینه، هیچی به هیچی، بالاخره باید کاری می کردم دیگه، اونور فکر می کنم می تونم کار کنم، می تونم شکوفا بشم ..

————————————————————————————––


لینک های دانلود آنونس با کیفیت خوب : دانلود از سرور آپلود بوی

لینک های دانلود با کیفیت خوب : دانلود از سرور آپلود بوی

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مجید حسنی در تاریخ 1393/07/16 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

سلام شماهم سایت خوبی دارید عاشقانه69 تبادل لینک با شما رو پذیرفت
هم اکنون سایت شما را قرار دادیم خوشحال میشویم شما هم این کارو بکنید

و از تجربیات خود مارا بهرمند کنید
تشکر
شما دامنه را چگونه و با چه قیمتی تهیه کردید؟


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش سایت خوشتان امد ؟لطفا شرکت کنید تاان بخش زیبا تر شود
    آمار سایت
  • کل مطالب : 610
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 78
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 285
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,132
  • بازدید ماه : 4,176
  • بازدید سال : 25,428
  • بازدید کلی : 787,103
  • کدهای اختصاصی

    نمایشگر آمار آلکسا